Fitness Białystok

W komfortowej sali z dodatkową klimatyzacją i specjalistycznym podłożem amortyzującym odbywają się zajęcia grupowe.

W ofercie zajęć prowadzonych przez wykwalifikowane i doświadczone instruktorki mamy:

  • Zdrowy kręgosłup
  • Dance fitness
  • Tabata
  • Trening obwodowy
  • Trening funkcjonalny
  • Salsation

    Praca z ciałem ma kolosalny wpływ na sylwetkę. Ćwiczysz, więc jesteś „fit”, czyli w dobrej formie, a wręcz, jak twierdzą Anglicy — w szczytowej formie. Aby ją osiągnąć, warto trenować pod okiem instruktora. Nasz klub fitness oferuje różne zajęcia dla wszystkich grup wiekowych.

    Myliłby się jednak ten, kto twierdzi, że z zajęć fitness mogą korzystać tylko kobiety. Intensywny trening jest przeznaczony również dla mężczyzn, seniorów i dla młodzieży.

    Fitness w Białymstoku, czyli aktywność fizyczna dobra dla Twojego zdrowia

    W Maniac Gym w Białymstoku zajęcia są na najwyższym poziomie — w klimatyzowanej sali trening prowadzą doświadczone i wykwalifikowane instruktorki. Nasz klub fitness oferuje atrakcyjne rozwiązania dla klubowiczów i nie tylko. Możesz wykupić karnet na 4 wejścia, 8 wejść lub 12 wejść.

    Fitness to zajęcia, które pozytywnie wpływają na zdrowie ciała i ducha. Proponujemy trening funkcjonalny, ćwiczenia zdrowy kręgosłup oraz inne ćwiczenia kształtujące sylwetkę, takie jak Brzuch-uda-pośladki,,, trening obwodowy, płaski brzuch, Salsation. A dlaczego warto z nami ćwiczyć?

    Spalisz tkankę tłuszczową

    Jeśli będziesz regularnie trenować (możliwy jest indywidualny plan treningowy), szybko zrzucisz zbędne kilogramy. Stanie się tak dlatego, że pobudzisz do pracy mięśnie i jelita. A co za tym idzie, przyspieszysz przemianę materii. Podczas intensywnego ruchu podkręcasz swój metabolizm — tlen, który dostaje się do komórek, powoduje, że spalasz rezerwy tłuszczu. Jednak pamiętaj o tym, że wysiłek fizyczny wymaga odpowiedniego sposobu odżywiania. Dopiero dobrze dobrana dieta i ćwiczenia spowodują, że zaczniesz gubić kilogramy. Spalanie następuje jednak dopiero po 20-30 minutach ćwiczeń.

    Wzmocnisz i wymodelujesz mięśnie

    Nasi trenerzy doskonale wiedzą, że jędrne pośladki, talia osy i gibkie ciało to marzenie wielu kobiet, dlatego to one najczęściej korzystają z zajęć fitness. Regularne ćwiczenia pozwolą Ci osiągnąć wyznaczone cele — wysmuklić sylwetkę i dodać jej gibkości. Jednak nie tylko o ciało tu chodzi. Zaletą treningu jest to, że pozwala odciążyć stawy, przenosząc ciężar pracy na mięśnie. Ćwiczenia fitness mają charakter ogólnorozwojowy — wzmacniają najważniejsze partie mięśni: grzbietu, brzucha, ud i łydek. Po kilku sesjach treningu poprawisz kondycję i zwiększysz odporność na wysiłek.

    Poprawisz samopoczucie

    Zgrabne ciało to niejedyne korzyści, jakie odniesiesz po treningu. Czy wiesz, że fitness skutecznie łagodzi stany depresyjne? Intensywne ćwiczenia to niezawodny sposób, aby rozładować napięcia emocjonalne i oderwać się od problemów dnia codziennego.

    Co ciekawe, regularne ćwiczenia fitness poprawiają jakość snu. Mogą więc być pomocne dla osób cierpiących na bezsenność.

    Jakie ćwiczenia fitness znajdziesz w ofercie naszego klubu?

    Zajęcia w naszym klubie fitness są dostosowane do różnych potrzeb osób trenujących. Mamy coś dla tych, którzy chcą poprawić kondycję, ale także dla osób pragnących wzmocnić pośladki, uda, brzuch i łydki. Jak już wspomnieliśmy, opieka trenerska jest na najwyższym poziomie. Nasz klub wyróżnia przyjazna atmosfera — instruktorzy to osoby pełne pasji, które lubią to, co robią. Jakie zajęcia proponujemy?

    Zdrowy kręgosłup — idealny zestaw ćwiczeń, kiedy masz siedzący tryb pracy

    Nie od dziś wiadomo, że siedzący tryb życia nie wpływa pozytywnie na zdrowie. Nasze ćwiczenia wzmacniają osłabione mięśnie, poprawiając ich wydolność i stabilizując postawę kręgosłupa (dzięki zaangażowaniu mięśni głębokich). Ćwiczenia mają specjalistyczny charakter — wykorzystują piłki i techniki terapeutyczne. Są także idealne dla osób początkujących.

    Trening funkcjonalny — imituje Twoje codzienne ruchy w szybkiej wersji

    Ćwiczenia treningu funkcjonalnego stoją w opozycji do ćwiczeń siłowych i cardio. Po prostu wykonujesz swoje codzienne ruchy w przyspieszonym tempie. Celem treningu funkcjonalnego nie jest rozbudowa masy ciała tylko wzmocnienie kondycji i mięśni. Niech Cię jednak nie zwiedzie fakt, że ćwiczenia naśladują codzienne ruchy Twojego ciała. Tempo ćwiczeń jest naprawdę szybkie.

    Ćwiczysz z różnego rodzaju sprzętem — między innymi piłkami lekarskimi, sztangami, taśmami, gumami, workami bułgarskimi, stepami, płotkami, drabinkami koordynacyjnymi.

    Dance fitness, czyli tańcz, baw się i spalaj kalorie!

    Dance fitness łączy w sobie cechy treningu cardio. Tańcząc, świetnie się bawisz i spalasz kalorie. Dodatkowo trening poprawia sprawność ruchową i relaksuje. Dzięki niemu pochwalisz się piękną sylwetką. Zajęcia skierowane są dla każdego, kto lubi dobrą zabawę, chce uelastycznić stawy i wzmocnić organizm.

    Trening obwodowy — wzmocnij wszystkie partie mięśni i zwiększ wytrzymałość

    Nie obawiaj się — nawet jeśli jesteś początkujący, trening obwodowy jest dla Ciebie. Ćwiczenia sprawią, że spalisz kalorie jeszcze długo po zakończeniu zajęć. W treningu biorą udział wszystkie partie mięśni: brzuch, uda, pośladki, mięśnie naramienne, biceps, triceps, klatka piersiowa. Ćwiczenia rozpoczynasz rozgrzewką, a następnie wykonujesz trzy obwody i ćwiczenia w seriach. Ich celem jest wzmocnienie poszczególnych grup mięśniowych. Po każdym obwodzie następuje 1-minutowa przerwa, podczas której uzupełniasz zapasy wody. Trening kończy seria ćwiczeń rozciągających. Dzięki tego typu ćwiczeniom wzmocnisz wszystkie mięśnie, zwiększysz wytrzymałość organizmu i spalisz nadmiarowe kalorie. Trening obwodowy nie pozwoli Ci się nudzić! Ćwiczenia są różnorodne i można je modyfikować na wiele sposobów.

    Salsation, czyli odzyskaj kontrolę nad ciałem

    Jeśli lubisz we własny sposób interpretować utwory, polecamy Ci Salsation. Jest to forma tańca, jednak bez wyuczonych kroków. Dzięki zajęciom odzyskasz kontrolę nad ciałem, poczujesz się kobieco i pewnie.

    Jak widzisz, oferta naszego klubu fitness jest bogata. Wybierz takie zajęcia, które najbardziej odpowiadają Twoim potrzebom i pomogą Ci realizować cele. A kiedy już skończysz zajęcia fitness, możesz potrenować na siłowni lub zrelaksować się w naszym kompleksie basenowym.  

Zdrowy kręgosłup

Trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, uczeniu prawidłowej postawy ciała, wzmacnianiu osłabionych mięśni posturalnych. Poprawa wydolności mięśni brzucha, pleców i pośladków, angażuje mięśnie głębokie odpowiadające za stabilizację kręgosłupa. Poprawa ruchomości kręgosłupa, rozciąganie najważniejszych grup mięśniowych, przykurczonych w wyniku siedzącego trybu życia/pracy. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem piłki rehabilitacyjnej oraz wielu technik terapeutycznych.

 

Dance fitness

Połączenie treningu cardio z różnymi formami tańca. Świetnie się bawisz i jednocześnie spalasz kalorie.

 

Trening obwodowy

Trening przeznaczony zarówno dla osób zaawansowanych, jak i początkujących. Trening ten redukuje kalorie jeszcze długo po wyjściu z zajęć, a ponadto wzmacnia mięśnie i podnosi ogólną wydolność organizmu. Trening rozpoczyna się rozgrzewką mającą na celu przygotowanie wszystkich głównych grup mięśniowych do intensywnych ćwiczeń. Następnie odbywają się trzy obwody składające się z kilku następujących po sobie serii ćwiczeń na poszczególne grupy mięśniowe (uda, pośladki, łydki, mięśnie naramienne, triceps, biceps, klatka piersiowa, brzuch). Po każdym obwodzie następuje krótka, 1-minutowa przerwa na uzupełnienie wody w organizmie. Trening kończy się kilkominutowym stretchingiem pozwalającym na rozluźnienie wszystkich mięśni, co pozwala zmniejszyć możliwość wystąpienia bóli mięśniowych.

 

Trening funkcjonalny

Trening obwodowy to seria ćwiczeń siłowych lub ćwiczeń wydolnościowych (lub obu) powtórzonych dwa lub trzy razy z niewielkimi przerwami lub bez odpoczynku między seriami. Dzięki szybkim przejściom od jednego ćwiczenia do drugiego trening nie jest nudny, a jego intensywność powoduje szybszą redukcję nadmiernej tkanki tłuszczowej i wzrost masy mięśniowej.

 

Salsation

Salsation to jedna z bardziej popularnych zajęć tanecznych. Nie są tylko i wyłącznie wyuczone kroki. Są to zajęcia, które na pierwszym miejscu stawiają choreograficzną interpretacje utworów.
Jeżeli chcesz odzyskać kontrolę nad własnym ciałem , nabrać kobiecości i pewności siebie