• Godziny otwarcia

    Godziny otwarcia:X

    PONIEDZIAŁEK06:30 - 22:30 

    WTOREK06:30 - 22:30

    ŚRODA06:30 - 22:30 

    CZWARTEK06:30 - 22:30 

    PIĄTEK06:30 - 22:30

    SOBOTA08:00 - 21:00

    NIEDZIELA09:00 - 20:00

  • Kontakt

    Pozostańmy w kontakcie!X

    ADDRESSul. Warszawska 79A, 15-201 Białystok
    E-mail: maniacgym@maniacgym.pl

    MANIAC GYM A.B.H. Leszczyńscy s. c.

    Tel: +48 85 740 69 31

    Biuro 737206
    Recepcja 3056179

    Dodaj komentarz

    Wysyłamy Twoją widomość. Proszę czekać...

    Dziękujemy za wysłanie wiadomości! Odpiszemy jak najszybciej.

    Podczaqs wysyłania widomosci pojawił się problem, proszę spróbować ponownie.

    Proszę wypełnić wypełnić wszystkie pola widomości przed jej wysłaniem.

Przedsylwestrowy trening last minute

Przedsylwestrowy trening last minute

Przez Joanna Zapolska | w Porady dietetyczne | on grudzień 27, 2017

Jeszcze nie tak dawno temu wszyscy odliczaliśmy dni do Gwiazdki, ale jak wiadomo żadna przyjemność nie trwa wiecznie; za to teraz przyszedł czas na odliczanie dni do Nowego Roku, a ten nieodłącznie kojarzy nam się z przyjęciem i znakomitą zabawą. Jeśli więc mamy obawy, czy zmieścimy się w przygotowaną suknię, warto już teraz pomyśleć o intensywnym treningu, który wcale nie musi zabrać nam aż tak dużo czasu jak myślimy.

 

Oto poranny trening dostosowany do naszych możliwości (wszystkie ćwiczenia wykonujemy bez robienia przerw pomiędzy nimi):

  • Trening rozpoczynamy od wykonania dwudziestu pajacyków, czyli energicznych skoków do rozkroku z jednoczesnym uniesieniem rąk w górę.
  • Następnie płynnie przechodzimy do dwudziestu pół przysiadów, w których kolana uginamy na tyle, aby uda znalazły się równolegle do podłogi. Ręce splatamy z tyłu głowy i utrzymujemy je tam przez cały czas trwania ćwiczenia.
  • Kolejny etap to przejście do dwudziestu jak najwyższych skoków, w których kolana kierujemy w stronę brody.
  • Podczas następnego ćwiczenia ręce opieramy na biodrach, napinamy mięśnie ramion, nogi uginamy lekko w kolanach i przeskakujemy z jednej nogi na drugą, pamiętając o zachowaniu prostego kręgosłupa. Całkowita liczba przeskoków nie powinna być mniejsza niż czterdzieści.
  • Po przeskokach natychmiast przechodzimy do pozycji pompek ‘męskich’ i wykonujemy je dwadzieścia razy, pamiętając by całe ciało pozostawało w linii prostej.
  • W następnym etapie pozostajemy w pozycji do pompek i naprzemiennie wyrzucamy nogi do tyłu. Ćwiczenie wykonujemy czterdzieści razy.
  • Ostatni etap to dwadzieścia brzuszków z nogami lekko ugiętymi w kolanach i dłońmi lekko splecionymi za głową (pamiętajmy, że ręce nie ‘ciągnął’ głowy do góry, a jedynie lekko jej dotykają).

 

Całą serię ćwiczeń kończymy zestawem rozciągająco- dotleniającym. Mogą to być skłony na boki  z jedną ręką opartą na biodrze, a drugą uniesioną do góry, przy jednoczesnym głębokim i miarowym oddychaniu. Ważne, żeby rozluźnić mięśnie po intensywnym treningu i dać im nieco odetchnąć. Główny trening możemy oczywiście wydłużać w zależności od naszych możliwości.

No Comments do "Przedsylwestrowy trening last minute"

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 
COPYRIGHT ©VISUALPROMO 2013. ALL RIGHTS RESERVED.
DESIGNED WITH LOVE BY VISUALPROMO