W komfortowej sali z dodatkową klimatyzacją i specjalistycznym podłożem amortyzującym odbywają się zajęcia grupowe.

W ofercie zajęć prowadzonych przez wykwalifikowane i doświadczone instruktorki mamy:

  • Zdrowy kręgosłup
  • Dance fitness
  • Tabata
  • Trening obwodowy
  • Trening funkcjonalny
  • Salsation

Zdrowy kręgosłup

Trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, uczeniu prawidłowej postawy ciała, wzmacnianiu osłabionych mięśni posturalnych. Poprawa wydolności mięśni brzucha, pleców i pośladków, angażuje mięśnie głębokie odpowiadające za stabilizację kręgosłupa. Poprawa ruchomości kręgosłupa, rozciąganie najważniejszych grup mięśniowych, przykurczonych w wyniku siedzącego trybu życia/pracy. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem piłki rehabilitacyjnej oraz wielu technik terapeutycznych.

 

Dance fitness

Połączenie treningu cardio z różnymi formami tańca. Świetnie się bawisz i jednocześnie spalasz kalorie.

 

Tabata

Rodzaj treningu interwałowego, w którym serie ćwiczeń przeplatane są krótkimi okresami odpoczynku. Trening ten redukuje kalorie,  poprawia koordynację i wydolność krążeniowo-oddechową.

 

Trening obwodowy

Trening przeznaczony zarówno dla osób zaawansowanych, jak i początkujących. Trening ten redukuje kalorie jeszcze długo po wyjściu z zajęć, a ponadto wzmacnia mięśnie i podnosi ogólną wydolność organizmu. Trening rozpoczyna się rozgrzewką mającą na celu przygotowanie wszystkich głównych grup mięśniowych do intensywnych ćwiczeń. Następnie odbywają się trzy obwody składające się z kilku następujących po sobie serii ćwiczeń na poszczególne grupy mięśniowe (uda, pośladki, łydki, mięśnie naramienne, triceps, biceps, klatka piersiowa, brzuch). Po każdym obwodzie następuje krótka, 1-minutowa przerwa na uzupełnienie wody w organizmie. Trening kończy się kilkominutowym stretchingiem pozwalającym na rozluźnienie wszystkich mięśni, co pozwala zmniejszyć możliwość wystąpienia bóli mięśniowych.

 

Trening funkcjonalny

Trening obwodowy to seria ćwiczeń siłowych lub ćwiczeń wydolnościowych (lub obu) powtórzonych dwa lub trzy razy z niewielkimi przerwami lub bez odpoczynku między seriami. Dzięki szybkim przejściom od jednego ćwiczenia do drugiego trening nie jest nudny, a jego intensywność powoduje szybszą redukcję nadmiernej tkanki tłuszczowej i wzrost masy mięśniowej.

 

Salsation

Salsation to jedna z bardziej popularnych zajęć tanecznych. Nie są tylko i wyłącznie wyuczone kroki. Są to zajęcia, które na pierwszym miejscu stawiają choreograficzną interpretacje utworów.
Jeżeli chcesz odzyskać kontrolę nad własnym ciałem , nabrać kobiecości i pewności siebie