• Godziny otwarcia

    Godziny otwarcia:X

    PONIEDZIAŁEK06:30 - 22:30 

    WTOREK06:30 - 22:30

    ŚRODA06:30 - 22:30 

    CZWARTEK06:30 - 22:30 

    PIĄTEK06:30 - 22:30

    SOBOTA08:00 - 21:00

    NIEDZIELA09:00 - 20:00

  • Kontakt

    Pozostańmy w kontakcie!X

    ADDRESSul. Warszawska 79A, 15-201 Białystok
    E-mail: maniacgym@maniacgym.pl

    MANIAC GYM A.B.H. Leszczyńscy s. c.

    Tel: +48 85 740 69 31

    Biuro 737206
    Recepcja 3056179

    Dodaj komentarz

    Wysyłamy Twoją widomość. Proszę czekać...

    Dziękujemy za wysłanie wiadomości! Odpiszemy jak najszybciej.

    Podczaqs wysyłania widomosci pojawił się problem, proszę spróbować ponownie.

    Proszę wypełnić wypełnić wszystkie pola widomości przed jej wysłaniem.

Jędrne pośladki- fakty i mity

Jędrne pośladki- fakty i mity

Przez Joanna Zapolska | w Porady dietetyczne | on lipiec 21, 2018

Pośladki to niestety zmora wielu kobiet, która nasila się właśnie w okresie letnim, kiedy temperatura zmusza nas do zakładania krótkich szortów i wyjazdów nad wodę, gdzie króluje strój plażowy. Jeśli więc do naszego wakacyjnego wyjazdu pozostało jeszcze trochę czasu warto zastosować się do kilku rad, które mogą pomóc nam przybliżyć się do upragnionego ‘ideału’.

 

  1. Nawadnianie – wbrew pozorom nie jest to krok mało istotny, a właśnie jeden z najważniejszych. Tylko dobrze nawodniony organizm funkcjonuje prawidłowo, nasza przemiana materii ulega znacznej poprawie, nie wspominając o stanie skóry. Dlatego pierwszy krok to woda! Codziennie, regularnie wypijajmy około 1,5 – 2l wody.\
  2. Odpowiednio zbilansowana dieta – ten punkt niestety oznacza, że czas zacząć kontrolować ilość spożywanych kalorii i w zależności od tego, czy chcemy nabrać masy czy schudnąć musimy dostosować ich ilość. Wystarczy zrobić analizę składu ciała w naszym klubie, a dowiesz się ile twój organizm potrzebuje dziennej dawki kalorycznej. Musimy również zapomnieć o tradycyjnych słodyczach, szczególnie tych ze sklepowej półki. Niestety opychanie się chipsami, czy ciasteczkami zniweczy każdy, włożony w ujędrnianie, wysiłek. Warto więc zainwestować w ksylitol zamiast cukru i tworzyć własne desery w wersji fit.
  3. Odpowiedni trening – niestety większość z nas wierzy, że aby mieć jędrne pośladki wystarczą popularne wymachy nóg czy przysiady. Owszem to są z pewnością znakomite ćwiczenia na rozgrzewkę, jednak aby uzyskać zadowalające rezultaty trzeba odrobinę się wysilić i przestawić na trening obciążeniowy. W Maniac Gym instruktorzy mogą pokazać przykładowe ćwiczenia z obciążeniem, które skupiają się głównie na mięśniach pośladkowych.
  4. Wytrwałość – silna motywacja to już połowa sukcesu, jeśli chcemy coś osiągnąć w sporcie, dlatego też powinniśmy zadbać o jak najbardziej restrykcyjną regularność naszych treningów i jak najmniejszą liczbę wymówek od nich. Musimy też szczerze sobie powiedzieć już na początku, że dwa treningi to za mało, żeby zobaczyć rezultaty. Jeśli więc nastawimy się na powolny, ale pewny sukces, z pewnością osiągniemy to co zaplanowaliśmy.
  5. Skóra też jest ważna! – trening i dieta to oczywiście podstawa, by osiągnąć sukces w ujędrnianiu naszych pośladków; jednak równie ważny jest ich wygląd. Aby skóra była jędrna, bez nadmiaru cellulitu, trzeba o nią odpowiednio zadbać. Zaopatrzmy się więc w dobry peeling (najlepiej z dodatkiem kawy i cytrusów) i róbmy go regularnie, nie zapominając oczywiście o odpowiednim nawilżeniu skóry po zabiegu.

No Comments do "Jędrne pośladki- fakty i mity"

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 
COPYRIGHT ©VISUALPROMO 2013. ALL RIGHTS RESERVED.
DESIGNED WITH LOVE BY VISUALPROMO