• Opening Hours

    Godziny otwarcia:X

    PONIEDZIAŁEK06:30 - 22:30 

    WTOREK06:30 - 22:30

    ŚRODA06:30 - 22:30 

    CZWARTEK06:30 - 22:30 

    PIĄTEK06:30 - 22:30

    SOBOTA08:00 - 21:00

    NIEDZIELA09:00 - 20:00

  • Contact

    Let's Keep In Touch!X

    ADDRESSul. Warszawska 79A, 15-201 Białystok
    E-mail: maniacgym@maniacgym.pl

    MANIAC GYM A.B.H. Leszczyńscy s. c.

    Tel: +48 85 740 69 31

    Biuro 737206
    Recepcja 3056179

    LEAVE A COMMENT

    Sending your message. Please wait...

    Thanks for sending your message! We'll get back to you shortly.

    There was a problem sending your message. Please try again.

    Please complete all the fields in the form before sending.

Dieta Dalekiego Wschodu

Dieta Dalekiego Wschodu

By Joanna Zapolska | In Dietary advice | on November 30, 2017

Dieta Dalekiego Wschodu może się nam kojarzyć głównie z surową rybą w postaci sushi, jednak jest to zaledwie banalne uproszczenie tego na czym faktycznie ona bazuje. W przypadku tej diety mamy do czynienia ze szczególnym naciskiem na zachowanie harmonii podczas układania menu i ma to ścisły związek z popularną już na całym świecie teorią o yin i yang. Co więcej dieta Dalekiego Wschodu zaliczana jest do najzdrowszych na świecie! Warto więc poznać jej podstawowe założenia.

 

  1. Na początku musimy wiedzieć, że harmonia diety Dalekiego Wschodu opiera się głównie na równowadze pomiędzy ilością białka, węglowodanów oraz mikroelementów, które dostarczamy codziennie naszemu organizmowi.
  2. Dieta Dalekiego Wschodu pomaga nie tylko zachować dobre zdrowie, ale również zrzucić zbędne kilogramy. Co ważne osiągnięcie takich rezultatów nie wymaga od nas głodzenia się, liczenia kalorii, a nawet zupełnie eliminuje typowe dla odchudzania nieprzyjemne objawy, jak: ból głowy czy rozdrażnienie. Dostarczamy za to organizmowi codziennej niezbędnej dawki wszystkich witamin i minerałów.
  3. Aby rozpocząć przygodę z dietą Dalekiego Wschodu musimy uzbroić się w pałeczki do jedzenia i wygospodarować czas na codzienne posiłki, bo koncepcja ta zakłada delektowanie się posiłkiem i powolnym jego przeżuwaniem, a tego nie możemy robić w pośpiechu.
  4. Ważnym elementem diety Dalekiego Wschodu są składniki, z których przygotowujemy posiłki. Powinniśmy więc jak najczęściej gościć na swoim talerzu warzywa, owoce, kiełki, makaron ryżowy, zamienniki mięsa z tofu i soi, olej sezamowy, chińskie grzyby oraz przyprawy (chilli, imbir, curry).
  5. Zanim rozpoczniemy swoją przygodę z dietą tego typu musimy poznać kilka zasad, które są niezwykle istotne dla zachowania pełnej harmonii posiłków:
  • produkty białkowe spożywamy jednie do południa (ryby, chude mięso, produkty sojowe, jaja, owoce morza)
  • produkty węglowodanowe spożywamy od południa do wieczora (ryż, makaron, chleb, owoce)
  • staramy się nie łączyć w jednym posiłku produktów węglowodanowych i białkowych (z wyjątkiem sushi)
  • w każdym naszym posiłku powinna się znaleźć porcja warzyw oraz przypraw
  1. Warto wiedzieć, że dieta Dalekiego Wschodu nie tylko skutecznie ‘zrzuca’ zbędne kilogramy, ale również zapewnia nam ochronę przed chorobami cywilizacyjnymi znacznie wydłużając nasze życie.

No Comments to "Dieta Dalekiego Wschodu"

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 
COPYRIGHT ©VISUALPROMO 2013. ALL RIGHTS RESERVED.
DESIGNED WITH LOVE BY VISUALPROMO