• Godziny otwarcia

    Godziny otwarcia:X

    PONIEDZIAŁEK06:30 - 22:30 

    WTOREK06:30 - 22:30

    ŚRODA06:30 - 22:30 

    CZWARTEK06:30 - 22:30 

    PIĄTEK06:30 - 22:30

    SOBOTA08:00 - 21:00

    NIEDZIELA09:00 - 20:00

  • Kontakt

    Pozostańmy w kontakcie!X

    ADDRESSul. Warszawska 79A, 15-201 Białystok
    E-mail: maniacgym@maniacgym.pl

    MANIAC GYM A.B.H. Leszczyńscy s. c.

    Tel: +48 85 740 69 31

    Biuro 737206
    Recepcja 3056179

    Dodaj komentarz

    Wysyłamy Twoją widomość. Proszę czekać...

    Dziękujemy za wysłanie wiadomości! Odpiszemy jak najszybciej.

    Podczaqs wysyłania widomosci pojawił się problem, proszę spróbować ponownie.

    Proszę wypełnić wypełnić wszystkie pola widomości przed jej wysłaniem.

Błędy popełniane przy odchudzaniu

Błędy popełniane przy odchudzaniu

Przez Joanna Zapolska | w Porady dietetyczne | on lipiec 3, 2018

Tym którzy podjęli wyzwanie zredukowania nadmiernej ilości tkanki tłuszczowej nie trzeba wcale mówić, że osiągnięcie zamierzonych celów jest trudne i czasochłonne. Czasem jednak nie zdajemy sobie sprawy, że na własne życzenie idziemy pod górkę. Często zupełnie nieświadomie popełniamy błąd za błędem, co niejednokrotnie skutkuje porzuceniem marzenia o pozbyciu się w końcu zalegającej tkanki. Przyjrzyjmy się więc tym błędom i wyciągnijmy wnioski, by móc nie tylko wyrzeźbić nasze ciało, tak jak byśmy chcieli, ale również zrobić to zdrowo.

 

Niedożywienie – niestety często nasze marzenie bierze górę nad zdrowym rozsądkiem i zamiast dostarczać trenującemu organizmowi wszystkiego co niezbędne, ograniczamy je do minimum lub co gorsza w ogóle eliminujemy z diety. To co dla naszego organizmu jest potrzebne podczas regularnych treningów to przede wszystkim: białko, węglowodany złożone, nienasycone kwasy tłuszczowe oraz błonnik. Jeśli zaś nie chcemy, by organizm przyjął postawę obronną (co oznacza, że z braku paliwa zacznie magazynować tłuszcz na gorsze czasy) wówczas musimy zadbać przede wszystkim o regularność naszych posiłków. Warto tutaj zaznaczyć, że musimy kategorycznie zapomnieć o objadaniu się tuż przed snem, bo nasz metabolizm wieczorny nie jest tak sprawny jak ten poranny. Dlatego też pamiętajmy, żeby naszą przygodę z lodówką kończyć na dwie godziny przed snem. Dzięki temu zapewnimy sobie bezproblemową przemianę materii i siłę do treningów, co z pewnością przełoży się na efekty.

 

Obciążenie treningowe – to jeden z podstawowych błędów jakie popełniają początkujący. W pogoni za marzeniem uznają, że im więcej będą ćwiczyć, tym szybciej osiągnął zamierzone rezultaty. Niestety jeśli poważnie myślimy o zredukowaniu tkanki tłuszczowej musimy użyć rozsądku, a nie marzeń. Jeśli przesadzimy z treningami możemy doprowadzić do poważnego wyniszczenia organizmu. Relaks jest tak samo ważny jak sam trening, bo to on doprowadza do ładu nasz układ nerwowy, a ten z kolei jest odpowiedzialny za wszystkie ważniejsze funkcje jakie pełni nasz organizm.

 

Odwodnienie – to wbrew pozorom bardzo często spotykany błąd. W trakcie treningu powinniśmy wypijać około pół litra wody, po treningu zaś nawet około litra, w zależności od intensywności naszego treningu. Pamiętajmy, że woda w naszym organizmie pełni kluczową role przy ‘rozprowadzaniu’ składników odżywczych. Tak więc, nie wolno nam zapominać nie tylko o odpowiednim posiłku przed i po treningu, ale przede wszystkim o butelce wody.

 

Zaburzenia snu – to jeden z tych czynników, bez których wszystkie pozostałe nie mogą istnieć. Bez zdrowego snu nasz organizm szybko podupada nie tylko na zdrowiu, ale i na sile, a bez siły do treningów z pewnością nie będziemy w stanie zrealizować naszych redukcyjnych marzeń. Warto więc zadbać, aby tego snu była odpowiednia ilość, pamiętając również że bardzo istotna jest też jego jakość. Jeśli mamy problemy ze snem przerywanym postarajmy się o wyciszenie na godzinę przed pójściem do łóżka. Warto zaparzyć zioła typu melisa i usiąść przy dobrej książce. Z całą pewnością najbardziej niekorzystnie wpływają na nas sprzęty elektroniczne, tak więc postarajmy się, wyłączyć telefon i zamknąć komputer, by nie rozpraszał nas nadmiarem informacji. Równie ważne jest odpowiednie zaciemnienie naszej sypialni, bo światła miasta odbijające się w naszym oknie nie wpłynął na spokojny sen.

No Comments do "Błędy popełniane przy odchudzaniu"

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 
COPYRIGHT ©VISUALPROMO 2013. ALL RIGHTS RESERVED.
DESIGNED WITH LOVE BY VISUALPROMO