• Godziny otwarcia

    Godziny otwarcia:X

    PONIEDZIAŁEK06:30 - 22:30 

    WTOREK06:30 - 22:30

    ŚRODA06:30 - 22:30 

    CZWARTEK06:30 - 22:30 

    PIĄTEK06:30 - 22:30

    SOBOTA08:00 - 21:00

    NIEDZIELA09:00 - 20:00

  • Kontakt

    Pozostańmy w kontakcie!X

    ADDRESSul. Warszawska 79A, 15-201 Białystok
    E-mail: maniacgym@maniacgym.pl

    MANIAC GYM A.B.H. Leszczyńscy s. c.

    Tel: +48 85 740 69 31

    Biuro 737206
    Recepcja 3056179

    Dodaj komentarz

    Wysyłamy Twoją widomość. Proszę czekać...

    Dziękujemy za wysłanie wiadomości! Odpiszemy jak najszybciej.

    Podczaqs wysyłania widomosci pojawił się problem, proszę spróbować ponownie.

    Proszę wypełnić wypełnić wszystkie pola widomości przed jej wysłaniem.

Zimowe śniadania fit

Zimowe śniadania fit

Przez Joanna Zapolska | w Przepisy dietetyczne | on styczeń 23, 2018

Gdy na oknie pięknie maluje się szron, a nam niespecjalnie chce się wychodzić z ciepłych kapci to znak, że zima zajęła już swoje zaszczytne miejsce. Właśnie w tym czasie jedną z najważniejszych rzeczy o jakie powinniśmy zadbać to ciepły posiłek o każdej porze. Warto więc postarać się, by ten najważniejszy, czyli śniadanie odznaczał się nie tylko dietetycznymi walorami, ale również odpowiednią temperaturą. Jeśli poranki miewamy raczej zabiegane przygotujmy śniadanie wieczorem, a rano jedynie podgrzejmy. Nasza organizm z pewnością się nam odwdzięczy. Oto kilka prostych pomysłów, by rozgrzać się przed wyjściem na mróz.

 

Owsianka pomarańczowa

 Składniki: 4 łyżki płatków owsianych, szklanka mleka, mały banan, pół pomarańczy, łyżka posikanych migdałów, łyżka maku, 3 łyżki ziaren granatu.

Przygotowanie: Płatki wrzucamy razem z makiem do mleka i gotujemy do miękkości. W tym czasie kroimy banana w plastry (lub półplastry), a pomarańczę w kostkę. Owoce i migdały łączymy z owsianką i gotowe!

 

Owsianka kakaowa

 Składniki: 4 łyżki płatków owsianych, pół łyżki kakao, szklanka mleka, łyżeczka ksylitolu lub miodu, łyżka suszonej żurawiny, banan, łyżka posiekanych włoskich orzechów, cynamon, imbir sproszkowany.

Przygotowanie: Płatki owsiane, kakao, ksylitol lub miód mieszamy  w mleku. Dodajemy szczyptę imbiru i cynamonu i gotujemy około 4 minut. Zdejmujemy z ognia i dodajemy pokrojonego w półplastry banana, orzechy włoskie, oraz żurawinę.

 

Cynamonowa jaglanka

 Składniki: 3 łyżki kaszy jaglanej, pół gruszki, kilka winogronowych kulek, kilka malin i borówek mrożonych (wyjętych odpowiednio  wcześniej z zamrażalnika), łyżeczka cynamonu, syrop z agawy.

Przygotowanie: Kaszę jaglaną wsypujemy do garnka i na niewielkim ogniu podprażamy, aż wydobędziemy z niej orzechowy aromat, a po tym czasie przepłukujemy ją wrzątkiem. Następnie zalewamy wodą tak, aby było jej dwa razy więcej niż kaszy, dodajemy cynamon i gotujemy około 5 minut. Przerzucamy kaszę do miseczki i dodajemy owoce oraz polewamy wszystko syropem.

 

No Comments do "Zimowe śniadania fit"

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 
COPYRIGHT ©VISUALPROMO 2013. ALL RIGHTS RESERVED.
DESIGNED WITH LOVE BY VISUALPROMO