• Godziny otwarcia

    Godziny otwarcia:X

    PONIEDZIAŁEK06:30 - 22:30 

    WTOREK06:30 - 22:30

    ŚRODA06:30 - 22:30 

    CZWARTEK06:30 - 22:30 

    PIĄTEK06:30 - 22:30

    SOBOTA08:00 - 21:00

    NIEDZIELA09:00 - 20:00

  • Kontakt

    Pozostańmy w kontakcie!X

    ADDRESSul. Warszawska 79A, 15-201 Białystok
    E-mail: maniacgym@maniacgym.pl

    MANIAC GYM A.B.H. Leszczyńscy s. c.

    Tel: +48 85 740 69 31

    Biuro 737206
    Recepcja 3056179

    Dodaj komentarz

    Wysyłamy Twoją widomość. Proszę czekać...

    Dziękujemy za wysłanie wiadomości! Odpiszemy jak najszybciej.

    Podczaqs wysyłania widomosci pojawił się problem, proszę spróbować ponownie.

    Proszę wypełnić wypełnić wszystkie pola widomości przed jej wysłaniem.

Zdrowe przekąski idealne na euro2016

Zdrowe przekąski idealne na euro2016

Przez Joanna Zapolska | w Porady dietetyczne | on czerwiec 12, 2016

Wielkie emocje zbliżają się wielkimi krokami, bo któż z nas nie zamierza kibicować swojej drużynie na Euro2016? Aby jednak później nie przechorować naszego kibicowania warto wcześniej przygotować odpowiednie przekąski, które nie zaszkodzą ani naszemu zdrowiu, ani figurze. Poniżej kilka pomysłów na smaczne kąski idealne na meczowe popołudnia:

 

  • Chipsy warzywno-owocowe – to chyba jeden z najprostszych i najlepszych pomysłów na zdrową i chrupiącą przekąskę. Oczywiście najlepiej (zarówno dla zdrowia, jak i portfela) jeśli zrobimy je sami np. z ziemniaków, buraków czy bananów, oczywiście odpowiednio przyprawionych. Możemy nimi zadziwić niejednego kibica!
  • Orzeszki – oczywiście mówimy tutaj o tych, które nie są otulone słoną powłoczką. Choć nie należą do najmniej kalorycznych, to jednak są niezwykle sycące przez co trudno zjeść ich naprawdę dużo. Są za to bardzo zdrowe, więc nawet jeśli tego wieczoru nieco sobie pofolgujemy, na pewno się od nich nie rozchorujemy.
  • Popcorn – jednak tylko ten zrobiony we własnej kuchni, w garnku, mając pod kontrolą dozowanie oleju oraz soli. Oleju wystarczy tyle, żeby dno garnka pokryła cienka jego warstewka, natomiast soli użyjmy np. himalajskiej i nie przesadźmy z ilością.
  • Marcheweczki w wersji mini – to nie tylko słodka, ale również zdrowa przekąska. Małe marcheweczki, które podajemy na surowo, ale wcześniej kroimy na cieniutkie paseczki, tak żeby wyglądały jak paluszki. Każdy się skusi!
  • Chrupiąca cieciorka – to coś dla tych, którzy nie mogą jeść orzeszków. Wystarczy na 12 godzin zanurzyć je w wodzie, a następnie ugotować aż zmiękną. Potem polewamy je delikatnie olejem i oprószamy przyprawami wedle uznania. Następnie na papierze do pieczenia podpiekamy je ok. 45 minut w 170 stopniach i gotowe!
  • Owocowe koreczki – to świetny sposób, żeby uzyskać niskokaloryczną przekąskę. Robimy je dokładnie jak te tradycyjne, tylko zamiast sera i wędliny nabijamy kawałeczki ulubionych owoców.
  • Pieczona cukinia – to alternatywa dla smakoszy pizzy na telefon. Wystarczy wydrążyć środek cukinii, następnie z uzyskanych resztek z dodatkiem sera feta, pieprzu i jednego jajka przygotować farsz, który miksujemy na gładką masę i nadziewamy cukinie. A dla chrupkości posypujemy wszystko tartą bułką i wstawiamy do piekarnika na 20 minut i 180 stopni.

No Comments do "Zdrowe przekąski idealne na euro2016"

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 
COPYRIGHT ©VISUALPROMO 2013. ALL RIGHTS RESERVED.
DESIGNED WITH LOVE BY VISUALPROMO