• Godziny otwarcia

    Godziny otwarcia:X

    PONIEDZIAŁEK06:30 - 22:30 

    WTOREK06:30 - 22:30

    ŚRODA06:30 - 22:30 

    CZWARTEK06:30 - 22:30 

    PIĄTEK06:30 - 22:30

    SOBOTA08:00 - 21:00

    NIEDZIELA09:00 - 20:00

  • Kontakt

    Pozostańmy w kontakcie!X

    ADDRESSul. Warszawska 79A, 15-201 Białystok
    E-mail: maniacgym@maniacgym.pl

    MANIAC GYM A.B.H. Leszczyńscy s. c.

    Tel: +48 85 740 69 31

    Biuro 737206
    Recepcja 3056179

    Dodaj komentarz

    Wysyłamy Twoją widomość. Proszę czekać...

    Dziękujemy za wysłanie wiadomości! Odpiszemy jak najszybciej.

    Podczaqs wysyłania widomosci pojawił się problem, proszę spróbować ponownie.

    Proszę wypełnić wypełnić wszystkie pola widomości przed jej wysłaniem.

Warzywa na grillu

Warzywa na grillu

Przez Joanna Zapolska | w Przepisy dietetyczne | on lipiec 5, 2017

Wielu z nas kojarzy grilla głównie z kiełbasą lub karkówką, jednak na szczęście coraz częściej na grillowym ruszcie goszczą warzywne przysmaki, choćby w postaci szaszłyków. Z pewnością wyjdzie nam to na zdrowie, bo dobrze przyrządzone mogą być niezwykle pyszne i niskokaloryczne. Oto kilka przepisów, których przyrządzenie jest banalnie proste.

 

Faszerowany bakłażan z grilla

Składniki: bakłażan, 3 łyżki jogurtu greckiego, 1/3 opakowania sera typu feta, 3 ząbki czosnku, sól, pieprz.

 Przygotowanie: Bakłażana kroimy na centymetrowe krążki, solimy i odkładamy na pół godziny. Po tym czasie wrzucamy na grilla, a następnie schładzamy. Gdy bakłażan się studzi w miseczce łączymy ze sobą dokładnie fetę, jogurt, rozgnieciony czosnek i doprawiamy solą i pieprzem. Nakładamy niedużą porcję na każdy plaster bakłażana i gotowe.

 

Warzywny mix

Składniki: papryka (zielona, żółtka, 2x czerwona), bakłażan, cukinia, 3 cebule, 3 ząbki czosnku, 2 łyżki ziół prowansalskich, 60ml oliwy z pestek winogron, sól.

Przygotowanie: Warzywa myjemy i kroimy na większe kawałki, mieszamy z przyprawami i rozgniecionym czosnkiem. Polewamy oliwą, oprószamy solą i jeszcze raz mieszamy. Przekładamy warzywa na tackę do grilla i grillujemy często mieszając aż warzywa nabiorą pożądanej miękkości.

 

Faszerowane papryki

Składniki: papryka (żółta, zielona, czerwona, pomarańczowa), 300g pomidorów czereśniowych, 100g oliwek czarnych, 400g sera typu feta, cebula, 3 ząbki czosnku, 5 łyżek oliwy, tymianek, sól, pieprz.

Przygotowanie: Papryki myjemy, osuszamy i koimy na pół. Oczyszczamy z pestek i błon i nacieramy w środku oliwą z rozgniecionym czosnkiem. Cebulę kroimy w piórka, fetę w plasterki, pomidorki i oliwki na połówki. W takiej kolejności wkładamy wszystko do połówek papryk, posypujemy tymiankiem, pieprzem, solą i delikatnie skrapiamy po wierzchu oliwą. Każdą paprykę owijamy folią aluminiową i układamy na ruszcie. Pieczemy około 20 minut.

 

Grillowane szparagi

Składniki: szparagi zielone, 2 papryki, ząbek czosnku, sok z cytryny, łyżka oliwy, bazylia, sól, pieprz.

Przygotowanie: Szparagi myjemy i usuwamy zdrewniałe końce. Gotujemy 10 minut we wrzącej wodzie pod przykryciem. Następnie wrzucamy na tackę do grilla i grillujemy. W międzyczasie oczyszczamy z pestek papryki kroimy w kostkę. Blendujemy razem z rozgniecionym czosnkiem i oliwą. Dodajemy kilka kropel soku z cytryny i przyprawiamy do smaku. Szparagi podajemy z paprykowym sosem.

 

No Comments do "Warzywa na grillu"

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 
COPYRIGHT ©VISUALPROMO 2013. ALL RIGHTS RESERVED.
DESIGNED WITH LOVE BY VISUALPROMO