• Godziny otwarcia

    Godziny otwarcia:X

    PONIEDZIAŁEK06:30 - 22:30 

    WTOREK06:30 - 22:30

    ŚRODA06:30 - 22:30 

    CZWARTEK06:30 - 22:30 

    PIĄTEK06:30 - 22:30

    SOBOTA08:00 - 21:00

    NIEDZIELA09:00 - 20:00

  • Kontakt

    Pozostańmy w kontakcie!X

    ADDRESSul. Warszawska 79A, 15-201 Białystok
    E-mail: maniacgym@maniacgym.pl

    MANIAC GYM A.B.H. Leszczyńscy s. c.

    Tel: +48 85 740 69 31

    Biuro 737206
    Recepcja 3056179

    Dodaj komentarz

    Wysyłamy Twoją widomość. Proszę czekać...

    Dziękujemy za wysłanie wiadomości! Odpiszemy jak najszybciej.

    Podczaqs wysyłania widomosci pojawił się problem, proszę spróbować ponownie.

    Proszę wypełnić wypełnić wszystkie pola widomości przed jej wysłaniem.

Surówka od zadań specjalnych

Surówka od zadań specjalnych

Przez Joanna Zapolska | w Przepisy dietetyczne | on październik 9, 2015

Chwilowe dolegliwości miewa każdy z nas. Niewielu z nas jednak zamiast po tabletkę sięga po sałatkę lub surówkę. A warto, bo działanie jest naprawdę skuteczne. Poznajmy więc niektóre z nich i sami się o tym przekonajmy.

1. Surówka na stany zapalne – dostarcza ogromną ilość żelaza, działa silnie odkwaszająco, zapobiega wrzodom żołądka i dwunastnicy. Wzmacnia organizm.

Składniki: 1/2kg cebuli, 1/2kg kiszonej kapusty, 5 jabłek, 1 łyżka cukru, 150ml oleju, sól

 Cebulę siekamy, solimy i dusimy rękami, aby zmiękła. Dodajemy kwaśną kapustę (bez wymaczania). Wsypujemy cukier. Mieszamy. Jabłka ścieramy na tarce. Dodajemy do kapusty z cebulą. Wlewamy olej. Mieszamy.

 2. Surówka na odchudzanie

Składniki: 1 mały korzeń selera, 1 jabłko, 1/2 białej cebuli, 1 łyżeczka musztardy francuskiej, 1 łyżeczka miodu, 1 łyżka oliwy z oliwek, 1 łyżka posiekanej kolendry, 1/4 łyżeczki kurkumy w proszku, 1 łyżka soku z cytryny, 1 łyżka orzechów włoskich, sól

W miseczce mieszamy oliwę z oliwek, sok z cytryny, miód, kurkumę i musztardę. Selera obieramy i ścieramy na tarce. Dodajemy pokrojone w kostkę jabłko, kolendrę i posiekaną cebulę. Polewamy sosem i mieszamy. Odczekujemy godzinę, aby seler nieco zmiękł i posypujemy orzechami włoskimi.

3. Sałatka na dobry wzrok

Składniki: 3 garście szpinaku, 5 pomidorków cherry, mała tarta marchewka, jajko, 30g łososia wędzonego, 1 łyżka oliwy z oliwek, bazylia, oregano, 1 łyżeczka prażonych pestek słonecznika, 1 łyżeczka soku z cytryny.

Jajko gotujemy na twardo, obieramy i kroimy w ósemki. Pomidorki kroimy na połówki, a marchew ścieramy na tarce o dużych oczkach. Na koniec dodajemy łososia i polewamy wszystko sosem z oliwy, bazylii, oregano, prażonych pestek i soku z cytryny.

4. Sałatka na anemię

Składniki: sałata rzymska, 2 szklanki listków młodej pokrzywy, pomidorki koktajlowe, oliwa z oliwek, ser lazur, ocet balsamiczny, 2 ząbki czosnku.

Pokrzywę zalewamy wrzątkiem, osuszamy i siekamy na drobno. Podsmażamy na patelni z wyciśniętym czosnkiem. Połącz wszystkie składniki ze sobą i skrop kilkoma kropelkami octu balsamicznego.

5. Sałatka na pobudzenie

Składniki: mix sałat, 3 jajka, 2 pomidory, ogórek, paluszki krabowe, sos vinegret.

Jajka ugotować na twardo i pokroić w ćwiartki. Paluszki krabowe i ogórka kroimy na plasterki, pomidora w ćwiartki. Połączyć wszystkie składniki i wymieszać z sosem.

No Comments do "Surówka od zadań specjalnych"

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 
COPYRIGHT ©VISUALPROMO 2013. ALL RIGHTS RESERVED.
DESIGNED WITH LOVE BY VISUALPROMO