• Godziny otwarcia

    Godziny otwarcia:X

    PONIEDZIAŁEK06:30 - 22:30 

    WTOREK06:30 - 22:30

    ŚRODA06:30 - 22:30 

    CZWARTEK06:30 - 22:30 

    PIĄTEK06:30 - 22:30

    SOBOTA08:00 - 21:00

    NIEDZIELA09:00 - 20:00

  • Kontakt

    Pozostańmy w kontakcie!X

    ADDRESSul. Warszawska 79A, 15-201 Białystok
    E-mail: maniacgym@maniacgym.pl

    MANIAC GYM A.B.H. Leszczyńscy s. c.

    Tel: +48 85 740 69 31

    Biuro 737206
    Recepcja 3056179

    Dodaj komentarz

    Wysyłamy Twoją widomość. Proszę czekać...

    Dziękujemy za wysłanie wiadomości! Odpiszemy jak najszybciej.

    Podczaqs wysyłania widomosci pojawił się problem, proszę spróbować ponownie.

    Proszę wypełnić wypełnić wszystkie pola widomości przed jej wysłaniem.

Kilka pomysłów na szczupłe desery

Kilka pomysłów na szczupłe desery

Przez Joanna Zapolska | w Przepisy dietetyczne | on czerwiec 19, 2016

Przed nami lato, a więc lody i owocowy kiermasz, który kusi nie tylko kolorami, ale i słodyczą. Dlatego zanim dopadnie nas wilczy głód na tuczące ciasteczka oblane czekoladą, warto zaopatrzyć się w ‚lekkie’ przepisy na słodkie desery, które będziemy mogli zjeść bez większych obaw.

 

  1. Rabarbarowy raj

Składniki: 250g rabarbaru, 50g ksylitolu, szklanka jogurtu naturalnego (gęstego), pół szklanki wody, łyżeczka cynamonu, 2 łyżki płatków migdałowych

Przygotowanie: Rabarbar obieramy i kroimy na drobno, a następnie wrzucamy do garnka razem z cukrem, wodą i połową cynamonu. Po zagotowaniu gotujemy jeszcze ok. 10 minut. Masę schładzamy, a następnie przekładamy do dwóch pucharków. Jogurt mieszamy z dodatkiem cynamonu i polewamy nim rabarbar. Całość dekorujemy płatkami migdałowymi.

 

  1. Deser jogurtowo- truskawkowy

Składniki: 500 g truskawek, 1 łyżka skrobi ziemniaczanej, 1 mały gęsty jogurt, stewia do smaku, 2 łyżki ulubionej granoli 

Przygotowanie: umyte truskawki pokrój na połówki. Wrzuć do garnka, zalej pół szklanki wody i zagotuj. Posłodź w razie potrzeby. Skrobie ziemniaczana rozpuść w 1/3 szklanki wody i dodaj do gotujących truskawek. Zagotuj i odstaw z ognia. Kisiel truskawkowy przelej do pucharków, do połowy wysokości i odstaw do ostygnięcia. Na ostudzony kisiel wyłóż jogurt naturalny i posyp granolą. Podawaj schłodzony.

 

  1. Bananowy pudding

Składniki: banan, szklanka ugotowanej kaszy jaglanej, kurkuma, pół szklanki mleka roślinnego.

Przygotowanie: Wszystkie składniki dokładnie ze sobą miksujemy i doprawiamy kurkumą.

 

  1. Ciasteczka kokosowe

Składniki: 100g wiórków kokosowych, 300g musli, 50g mielonych orzechów, 100g oleju kokosowego, jajko, 2 białka, 100g miodu

Przygotowanie: Musli, wiórki i orzechy mieszamy w misce. Dodajemy do nich rozpuszczony olej kokosowy, miód i lekko roztrzepane jajko z białkami. Wszystko dokładnie mieszamy. Następnie formujemy z powstałej masy małe kulki i lekko rozpłaszczamy je na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia (pamiętajmy by robić to mokrymi rękoma). Pieczemy ok. 15 minut w 180 stopniach.

 

  1. Mus czekoladowy

Składniki: banan, awokado, 2 łyżki naturalnego kakao, ksylitol

Przygotowanie: Wszystkie składniki miksujemy na gładką masę doprawiając je do smaku ksylitolem.19

No Comments do "Kilka pomysłów na szczupłe desery"

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 
COPYRIGHT ©VISUALPROMO 2013. ALL RIGHTS RESERVED.
DESIGNED WITH LOVE BY VISUALPROMO