• Godziny otwarcia

    Godziny otwarcia:X

    PONIEDZIAŁEK06:30 - 22:30 

    WTOREK06:30 - 22:30

    ŚRODA06:30 - 22:30 

    CZWARTEK06:30 - 22:30 

    PIĄTEK06:30 - 22:30

    SOBOTA08:00 - 21:00

    NIEDZIELA09:00 - 20:00

  • Kontakt

    Pozostańmy w kontakcie!X

    ADDRESSul. Warszawska 79A, 15-201 Białystok
    E-mail: maniacgym@maniacgym.pl

    MANIAC GYM A.B.H. Leszczyńscy s. c.

    Tel: +48 85 740 69 31

    Biuro 737206
    Recepcja 3056179

    Dodaj komentarz

    Wysyłamy Twoją widomość. Proszę czekać...

    Dziękujemy za wysłanie wiadomości! Odpiszemy jak najszybciej.

    Podczaqs wysyłania widomosci pojawił się problem, proszę spróbować ponownie.

    Proszę wypełnić wypełnić wszystkie pola widomości przed jej wysłaniem.

Jakich przekąsek lepiej unikać gdy trenujesz

Jakich przekąsek lepiej unikać gdy trenujesz

Przez Joanna Zapolska | w Porady dietetyczne | on listopad 23, 2017

Trening to spory wysiłek dla naszych mięśni i całego organizmu, dlatego tak ważna jest odpowiednio zbilansowana dieta, która wspomoże nas w osiągnięciu zamierzonego celu. Niestety nie wszystkie ‚fit’ oferowane przez sieciówki dadzą nam rezultaty na poziomie ‚fit’, częściej okazują się bowiem jedynie wielką porażką, która może nam jedynie zaszkodzić. Poznajmy więc kilka sztandarowych pozycji, których lepiej sobie odmówić zarówno przed, jak i po treningu.

 

  • Awokado – zdecydowanie powinniśmy unikać tego owocu w każdej postaci tuż po odbytym treningu. Wysoka zawartość tłuszczu w tym owocu może okazać się bowiem zgubna dla naszej szczupłej sylwetki i przeszkodzić nam w wyrzeźbieniu jej według naszych preferencji. Warto zdać sobie sprawę, że tłuszcze spowalniają przyswajanie przez organizm białek i węglowodanów, a te w rozbudowie tkanki mięśniowej są bezkonkurencyjne.
  • Sklepowe koktajle owocowe – choć wydaje się, że taki produkt to przecież samo zdrowie, to jednak najczęściej są one nafaszerowane tym, co z pewnością nie pochodzi z natury. Dodatkowo są mocno dosładzane i nie zawsze odpowiednio zbilansowane. Warto więc przygotowywać je samemu i pamiętać, że będą znakomitym uzupełniaczem po treningu, jeśli zachowamy proporcje węglowodanowo-białkowe w postaci 3:1.
  • Masło orzechowe – choć coraz częściej słyszymy o zaletach tego pysznego dodatku do kanapki, którym mało kto pogardzi nawet prosto z łyżeczki, to jednak powinniśmy mu ulegać jak najrzadziej. Po pierwsze dlatego, że najczęściej raz spróbowawszy zajadamy się nim bez opamiętania (usprawiedliwiając się, że przecież taki zdrowy), po drugie zaś dlatego, że rzadko wybieramy ten ekologiczny (bez dodatku ulepszaczy, soli i cukru), a częściej ten, który akurat jest w promocji.
  • Owocowy jogurt – na pierwszy rzut oka wybór ten wydaje się strzałem w dziesiątkę, bo to przecież cała moc białka. Niestety to również cala moc cukru przy okazji, co niestety uchodzi uwagi większości z nas. Z jogurtów więc trzymajmy się zawsze naturalnych, a owoców – świeżych.

 

No Comments do "Jakich przekąsek lepiej unikać gdy trenujesz"

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 
COPYRIGHT ©VISUALPROMO 2013. ALL RIGHTS RESERVED.
DESIGNED WITH LOVE BY VISUALPROMO