• Opening Hours

    Godziny otwarcia:X

    PONIEDZIAŁEK06:30 - 22:30 

    WTOREK06:30 - 22:30

    ŚRODA06:30 - 22:30 

    CZWARTEK06:30 - 22:30 

    PIĄTEK06:30 - 22:30

    SOBOTA08:00 - 21:00

    NIEDZIELA09:00 - 20:00

  • Contact

    Let's Keep In Touch!X

    ADDRESSul. Warszawska 79A, 15-201 Białystok
    E-mail: maniacgym@maniacgym.pl

    MANIAC GYM A.B.H. Leszczyńscy s. c.

    Tel: +48 85 740 69 31

    Biuro 737206
    Recepcja 3056179

    LEAVE A COMMENT

    Sending your message. Please wait...

    Thanks for sending your message! We'll get back to you shortly.

    There was a problem sending your message. Please try again.

    Please complete all the fields in the form before sending.

Zimowe śniadania fit

Zimowe śniadania fit

By Joanna Zapolska | In Diet recipes | on January 23, 2018

Gdy na oknie pięknie maluje się szron, a nam niespecjalnie chce się wychodzić z ciepłych kapci to znak, że zima zajęła już swoje zaszczytne miejsce. Właśnie w tym czasie jedną z najważniejszych rzeczy o jakie powinniśmy zadbać to ciepły posiłek o każdej porze. Warto więc postarać się, by ten najważniejszy, czyli śniadanie odznaczał się nie tylko dietetycznymi walorami, ale również odpowiednią temperaturą. Jeśli poranki miewamy raczej zabiegane przygotujmy śniadanie wieczorem, a rano jedynie podgrzejmy. Nasza organizm z pewnością się nam odwdzięczy. Oto kilka prostych pomysłów, by rozgrzać się przed wyjściem na mróz.

 

Owsianka pomarańczowa

 Składniki: 4 łyżki płatków owsianych, szklanka mleka, mały banan, pół pomarańczy, łyżka posikanych migdałów, łyżka maku, 3 łyżki ziaren granatu.

Przygotowanie: Płatki wrzucamy razem z makiem do mleka i gotujemy do miękkości. W tym czasie kroimy banana w plastry (lub półplastry), a pomarańczę w kostkę. Owoce i migdały łączymy z owsianką i gotowe!

 

Owsianka kakaowa

 Składniki: 4 łyżki płatków owsianych, pół łyżki kakao, szklanka mleka, łyżeczka ksylitolu lub miodu, łyżka suszonej żurawiny, banan, łyżka posiekanych włoskich orzechów, cynamon, imbir sproszkowany.

Przygotowanie: Płatki owsiane, kakao, ksylitol lub miód mieszamy  w mleku. Dodajemy szczyptę imbiru i cynamonu i gotujemy około 4 minut. Zdejmujemy z ognia i dodajemy pokrojonego w półplastry banana, orzechy włoskie, oraz żurawinę.

 

Cynamonowa jaglanka

 Składniki: 3 łyżki kaszy jaglanej, pół gruszki, kilka winogronowych kulek, kilka malin i borówek mrożonych (wyjętych odpowiednio  wcześniej z zamrażalnika), łyżeczka cynamonu, syrop z agawy.

Przygotowanie: Kaszę jaglaną wsypujemy do garnka i na niewielkim ogniu podprażamy, aż wydobędziemy z niej orzechowy aromat, a po tym czasie przepłukujemy ją wrzątkiem. Następnie zalewamy wodą tak, aby było jej dwa razy więcej niż kaszy, dodajemy cynamon i gotujemy około 5 minut. Przerzucamy kaszę do miseczki i dodajemy owoce oraz polewamy wszystko syropem.

 

No Comments to "Zimowe śniadania fit"

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 
COPYRIGHT ©VISUALPROMO 2013. ALL RIGHTS RESERVED.
DESIGNED WITH LOVE BY VISUALPROMO