• Opening Hours

    Godziny otwarcia:X

    PONIEDZIAŁEK06:30 - 22:30 

    WTOREK06:30 - 22:30

    ŚRODA06:30 - 22:30 

    CZWARTEK06:30 - 22:30 

    PIĄTEK06:30 - 22:30

    SOBOTA08:00 - 21:00

    NIEDZIELA09:00 - 20:00

  • Contact

    Let's Keep In Touch!X

    ADDRESSul. Warszawska 79A, 15-201 Białystok
    E-mail: maniacgym@maniacgym.pl

    MANIAC GYM A.B.H. Leszczyńscy s. c.

    Tel: +48 85 740 69 31

    Biuro 737206
    Recepcja 3056179

    LEAVE A COMMENT

    Sending your message. Please wait...

    Thanks for sending your message! We'll get back to you shortly.

    There was a problem sending your message. Please try again.

    Please complete all the fields in the form before sending.

Warzywa na grillu

Warzywa na grillu

By Joanna Zapolska | In Diet recipes | on July 5, 2017

Wielu z nas kojarzy grilla głównie z kiełbasą lub karkówką, jednak na szczęście coraz częściej na grillowym ruszcie goszczą warzywne przysmaki, choćby w postaci szaszłyków. Z pewnością wyjdzie nam to na zdrowie, bo dobrze przyrządzone mogą być niezwykle pyszne i niskokaloryczne. Oto kilka przepisów, których przyrządzenie jest banalnie proste.

 

Faszerowany bakłażan z grilla

Składniki: bakłażan, 3 łyżki jogurtu greckiego, 1/3 opakowania sera typu feta, 3 ząbki czosnku, sól, pieprz.

 Przygotowanie: Bakłażana kroimy na centymetrowe krążki, solimy i odkładamy na pół godziny. Po tym czasie wrzucamy na grilla, a następnie schładzamy. Gdy bakłażan się studzi w miseczce łączymy ze sobą dokładnie fetę, jogurt, rozgnieciony czosnek i doprawiamy solą i pieprzem. Nakładamy niedużą porcję na każdy plaster bakłażana i gotowe.

 

Warzywny mix

Składniki: papryka (zielona, żółtka, 2x czerwona), bakłażan, cukinia, 3 cebule, 3 ząbki czosnku, 2 łyżki ziół prowansalskich, 60ml oliwy z pestek winogron, sól.

Przygotowanie: Warzywa myjemy i kroimy na większe kawałki, mieszamy z przyprawami i rozgniecionym czosnkiem. Polewamy oliwą, oprószamy solą i jeszcze raz mieszamy. Przekładamy warzywa na tackę do grilla i grillujemy często mieszając aż warzywa nabiorą pożądanej miękkości.

 

Faszerowane papryki

Składniki: papryka (żółta, zielona, czerwona, pomarańczowa), 300g pomidorów czereśniowych, 100g oliwek czarnych, 400g sera typu feta, cebula, 3 ząbki czosnku, 5 łyżek oliwy, tymianek, sól, pieprz.

Przygotowanie: Papryki myjemy, osuszamy i koimy na pół. Oczyszczamy z pestek i błon i nacieramy w środku oliwą z rozgniecionym czosnkiem. Cebulę kroimy w piórka, fetę w plasterki, pomidorki i oliwki na połówki. W takiej kolejności wkładamy wszystko do połówek papryk, posypujemy tymiankiem, pieprzem, solą i delikatnie skrapiamy po wierzchu oliwą. Każdą paprykę owijamy folią aluminiową i układamy na ruszcie. Pieczemy około 20 minut.

 

Grillowane szparagi

Składniki: szparagi zielone, 2 papryki, ząbek czosnku, sok z cytryny, łyżka oliwy, bazylia, sól, pieprz.

Przygotowanie: Szparagi myjemy i usuwamy zdrewniałe końce. Gotujemy 10 minut we wrzącej wodzie pod przykryciem. Następnie wrzucamy na tackę do grilla i grillujemy. W międzyczasie oczyszczamy z pestek papryki kroimy w kostkę. Blendujemy razem z rozgniecionym czosnkiem i oliwą. Dodajemy kilka kropel soku z cytryny i przyprawiamy do smaku. Szparagi podajemy z paprykowym sosem.

 

No Comments to "Warzywa na grillu"

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 
COPYRIGHT ©VISUALPROMO 2013. ALL RIGHTS RESERVED.
DESIGNED WITH LOVE BY VISUALPROMO