• Opening Hours

    Godziny otwarcia:X

    PONIEDZIAŁEK06:30 - 22:30 

    WTOREK06:30 - 22:30

    ŚRODA06:30 - 22:30 

    CZWARTEK06:30 - 22:30 

    PIĄTEK06:30 - 22:30

    SOBOTA08:00 - 21:00

    NIEDZIELA09:00 - 20:00

  • Contact

    Let's Keep In Touch!X

    ADDRESSul. Warszawska 79A, 15-201 Białystok
    E-mail: maniacgym@maniacgym.pl

    MANIAC GYM A.B.H. Leszczyńscy s. c.

    Tel: +48 85 740 69 31

    Biuro 737206
    Recepcja 3056179

    LEAVE A COMMENT

    Sending your message. Please wait...

    Thanks for sending your message! We'll get back to you shortly.

    There was a problem sending your message. Please try again.

    Please complete all the fields in the form before sending.

Przedsylwestrowy trening last minute

Przedsylwestrowy trening last minute

By Joanna Zapolska | In Dietary advice | on December 27, 2017

Jeszcze nie tak dawno temu wszyscy odliczaliśmy dni do Gwiazdki, ale jak wiadomo żadna przyjemność nie trwa wiecznie; za to teraz przyszedł czas na odliczanie dni do Nowego Roku, a ten nieodłącznie kojarzy nam się z przyjęciem i znakomitą zabawą. Jeśli więc mamy obawy, czy zmieścimy się w przygotowaną suknię, warto już teraz pomyśleć o intensywnym treningu, który wcale nie musi zabrać nam aż tak dużo czasu jak myślimy.

 

Oto poranny trening dostosowany do naszych możliwości (wszystkie ćwiczenia wykonujemy bez robienia przerw pomiędzy nimi):

  • Trening rozpoczynamy od wykonania dwudziestu pajacyków, czyli energicznych skoków do rozkroku z jednoczesnym uniesieniem rąk w górę.
  • Następnie płynnie przechodzimy do dwudziestu pół przysiadów, w których kolana uginamy na tyle, aby uda znalazły się równolegle do podłogi. Ręce splatamy z tyłu głowy i utrzymujemy je tam przez cały czas trwania ćwiczenia.
  • Kolejny etap to przejście do dwudziestu jak najwyższych skoków, w których kolana kierujemy w stronę brody.
  • Podczas następnego ćwiczenia ręce opieramy na biodrach, napinamy mięśnie ramion, nogi uginamy lekko w kolanach i przeskakujemy z jednej nogi na drugą, pamiętając o zachowaniu prostego kręgosłupa. Całkowita liczba przeskoków nie powinna być mniejsza niż czterdzieści.
  • Po przeskokach natychmiast przechodzimy do pozycji pompek ‘męskich’ i wykonujemy je dwadzieścia razy, pamiętając by całe ciało pozostawało w linii prostej.
  • W następnym etapie pozostajemy w pozycji do pompek i naprzemiennie wyrzucamy nogi do tyłu. Ćwiczenie wykonujemy czterdzieści razy.
  • Ostatni etap to dwadzieścia brzuszków z nogami lekko ugiętymi w kolanach i dłońmi lekko splecionymi za głową (pamiętajmy, że ręce nie ‘ciągnął’ głowy do góry, a jedynie lekko jej dotykają).

 

Całą serię ćwiczeń kończymy zestawem rozciągająco- dotleniającym. Mogą to być skłony na boki  z jedną ręką opartą na biodrze, a drugą uniesioną do góry, przy jednoczesnym głębokim i miarowym oddychaniu. Ważne, żeby rozluźnić mięśnie po intensywnym treningu i dać im nieco odetchnąć. Główny trening możemy oczywiście wydłużać w zależności od naszych możliwości.

No Comments to "Przedsylwestrowy trening last minute"

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 
COPYRIGHT ©VISUALPROMO 2013. ALL RIGHTS RESERVED.
DESIGNED WITH LOVE BY VISUALPROMO