• Opening Hours

    Godziny otwarcia:X

    PONIEDZIAŁEK06:30 - 22:30 

    WTOREK06:30 - 22:30

    ŚRODA06:30 - 22:30 

    CZWARTEK06:30 - 22:30 

    PIĄTEK06:30 - 22:30

    SOBOTA08:00 - 21:00

    NIEDZIELA09:00 - 20:00

  • Contact

    Let's Keep In Touch!X

    ADDRESSul. Warszawska 79A, 15-201 Białystok
    E-mail: maniacgym@maniacgym.pl

    MANIAC GYM A.B.H. Leszczyńscy s. c.

    Tel: +48 85 740 69 31

    Biuro 737206
    Recepcja 3056179

    LEAVE A COMMENT

    Sending your message. Please wait...

    Thanks for sending your message! We'll get back to you shortly.

    There was a problem sending your message. Please try again.

    Please complete all the fields in the form before sending.

Co pić podczas grillowania gdy jesteśmy na diecie

Co pić podczas grillowania gdy jesteśmy na diecie

By Joanna Zapolska | In Diet recipes | on July 8, 2017

Nikt sobie chyba nie wyobraża grillowania bez orzeźwiających napojów. Oczywiście najczęściej sięgamy po standardowe zimne piwo, wino czy napoje gazowane. Nie jest to jednak połączenie korzystne ani dla naszego zdrowia ani figury. Dlatego jeśli ma być zarówno smacznie, jak i dietetycznie warto ruszyć nieco wyobraźnią i stworzyć niezwykle kolorowe napoje bezalkoholowe.

 

Owocowe koktajle

  1. Truskawkowo – bananowy:

Składniki:2 banany, pół kilo truskawek, 800ml mleka kokosowego, 2 łyżeczki ksylitolu, 3 łyżeczki nasion chia (moczone w 1/4 szklanki wody przez 15 minut).

Przygotowanie: Truskawki miksujemy z mlekiem i bananami, na koniec dodajemy nasiona chia razem z wodą i dosładzamy ksylitolem.

  1. Nektarynkowo- melonowy:

Składniki: 4 nektarynki, pół melona, 4 łyżki miodu, sok z połowy cytryny, 3 szklanki kotek lodu

Przygotowanie: Nektarynki i melona kroimy w kostkę i blendujemy z sokiem z cytryny i miodem. Na koniec miksujemy z kostkami lodu.

 

Orzeźwiające lemoniady

  1. Rabarbar i truskawki:

Składniki: pół kilograma rabarbaru, pół kilograma truskawek, ksylitol

Przygotowanie: Rabarbar obieramy ze skórki, truskawki myjemy i wszystkie owoce kroimy na kawałki. Następnie zalewamy wrzątkiem i gotujemy ok. 7 minut, studzimy, dosładzamy jeśli jest taka potrzeba i przecedzamy do dzbanka. Wstawiamy do schłodzenia.

  1. Cytryna i mięta:

Składniki: 2 cytryny, 4 gałązki świeżej mięty, 2 limonki, 2l przefiltrowanej wody, 2 łyżki miodu lub ksylitolu

Przygotowanie: Z 3 połówek cytryn i limonek wycisnąć sok, resztę kroimy w plasterki. Wrzucamy je do dzbanka, zalewamy sokiem, wodą i dodajemy miód lub ksylitol, mieszamy aż miód się rozpuści. Na koniec dodajemy listki mięty i wstawiamy do schłodzenia. Podajemy z kostkami lodu.

 

Kolorowe smoothie

  1. Bananowo-arbuzowe:

Składniki: 3 banany, ćwiartkę arbuza, sok z połowy pomarańczy, 150ml soku jabłkowego, szklanka kostek lodu

Przygotowanie: Arbuza obieramy ze skórki i usuwamy pestki. Kroimy w grubą kostkę. Banany obieramy ze skórki i przerzucamy wszystkie owoce do malaksera lub większej miski. Dodajemy sok jabłkowy i pomarańczowy oraz lód i miksujemy aż wszystko się ze sobą połączy.

  1. Ananasowo-kokosowy:

Składniki: świeży ananas, 500ml mleka kokosowego, 2 łyżeczki ksylitolu, listki świeżej mięty, 10 kostek lodu

Przygotowanie: Pokrojonego w kostkę ananasa łączymy z mlekiem kokosowym, ksylitolem i listkami mięty. Wszystko miksujemy na gładko, a na koniec wrzucamy lód i jeszcze chwilę miksujemy. Podajemy schłodzone.

No Comments to "Co pić podczas grillowania gdy jesteśmy na diecie"

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 
COPYRIGHT ©VISUALPROMO 2013. ALL RIGHTS RESERVED.
DESIGNED WITH LOVE BY VISUALPROMO