• Godziny otwarcia

    Godziny otwarcia:X

    PONIEDZIAŁEK06:30 - 22:30 

    WTOREK06:30 - 22:30

    ŚRODA06:30 - 22:30 

    CZWARTEK06:30 - 22:30 

    PIĄTEK06:30 - 22:30

    SOBOTA08:00 - 21:00

    NIEDZIELA09:00 - 20:00

  • Kontakt

    Pozostańmy w kontakcie!X

    ADDRESSul. Warszawska 79A, 15-201 Białystok
    E-mail: maniacgym@maniacgym.pl

    MANIAC GYM A.B.H. Leszczyńscy s. c.

    Tel: +48 85 740 69 31

    Biuro 737206
    Recepcja 3056179

    Dodaj komentarz

    Wysyłamy Twoją widomość. Proszę czekać...

    Dziękujemy za wysłanie wiadomości! Odpiszemy jak najszybciej.

    Podczaqs wysyłania widomosci pojawił się problem, proszę spróbować ponownie.

    Proszę wypełnić wypełnić wszystkie pola widomości przed jej wysłaniem.

Co jeść i jak ćwiczyć żeby nie martwić się o oponkę na brzuchu

Co jeść i jak ćwiczyć żeby nie martwić się o oponkę na brzuchu

Przez Joanna Zapolska | w Porady dietetyczne | on grudzień 8, 2017

Oponka na brzuchu to niestety zmora XXI wieku, w którym króluje siedzący tryb życia i jedzenie typu ‚fast food’. Coraz częściej możemy również doświadczyć ‚ciążowego’ brzucha, bez zachodzenia w ciążę. Wszystko to z powodu złych nawyków żywieniowych i coraz bardziej przetworzonej żywności w sklepach. Jak więc temu skutecznie zaradzić?

 

Dieta w przypadku płaskiego brzucha odgrywa niebagatelną rolę, dlatego też nie warto oszczędzać na takich produktach jak:

  • produkty pełnoziarniste
  • warzywa
  • owoce (łączymy je zawsze na zasadzie wzajemności, czyli kwaśne z kwaśnymi, słodkie ze słodkimi itd.)
  • produkty o wysokiej zawartości błonnika
  • produkty surowe nie wymagające przetwarzania
  • herbatki ziołowe z tymianku, mięty, skrzypu polnego, yerba mate czy kruszyny pospolitej
  • woda (najlepiej alkaliczna) i to w dużych ilościach!

 

Oczywiście na samej diecie nie osiągnie się cudu, warto więc włożyć w nasz brzuch odrobinę wysiłku i popracować nad naturalnym gorsetem dla niego, czyli krótko mówiąc wzmocnić jego mięśnie. Oto kilka przykładowych i skutecznych ćwiczeń:

  • Nożyce – kładziemy się na plecach, ręce wzdłuż tułowia. Unosimy wyprostowane nogi jakieś 20 stopni nad podłogą i wykonujemy nimi ruch nożycowy pionowy, tak aby noga znajdujące się przy podłodze była oddalona od niej o jakiś 3 cm, natomiast górna nie wyżej niż 45 stopni od podłoża. Staramy się wykonywać ćwiczenie w szybkim tempie, po 30 razy na każdą z 3 serii.
  • ‚Składanie’ – kładziemy się na plecach, ręce w pełnym wyproście za głową, nogi wyprostowane w kolanach. Unosimy jednocześnie ręce i nogi, tak aby złapać palcami rąk palce u nóg. Wytrzymujemy 5 sekund i wracamy do pozycji wyjściowej. Wykonujemy około 12 powtórek.
  • Brzuszki naprzemienne – kładziemy się na plecach, dłonie splecione za głową, nogi ugięte w kolanach. Unosimy tułów do góry tak, żeby łokieć prawy dotknął kolana lewego, a następnie łokieć lewy – prawego kolana. Wykonujemy 30 powtórzeń w 3 seriach.
  • Wyciąganie – stajemy w lekkim rozkroku, ręce na biodrach. Unosimy ręce do góry (palce obu rąk mogą być ze sobą splecione), jakbyśmy chcieli dotknąć sufitu, następnie lewą rękę przenosimy z powrotem na biodro, a prawą wyprostowaną robimy skłon w bok (bez pulsowania). Wytrzymujemy tak chwilę i znów powracamy do wyciągania obu rąk w górę. Dalej zmiana strony. Ćwiczenie powtarzamy po 12 razy na każdą rękę.

No Comments do "Co jeść i jak ćwiczyć żeby nie martwić się o oponkę na brzuchu"

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 
COPYRIGHT ©VISUALPROMO 2013. ALL RIGHTS RESERVED.
DESIGNED WITH LOVE BY VISUALPROMO